Kilenc logóterv a képviselők asztalán
Közélet

Kilenc logóterv a képviselők asztalán

Kilenc városlogóterv kerül a halasi képviselők asztalára, ezek 80 százalékos kidolgozottságúak. Az előterjesztésből az is kiderül, hogy a Halasi Média és Kultúra Kft. a városmarketing tervben elfogadott alapelvek nyomán készítette el a kilenc változatot.

 
A modern logó törekvés az egyszerű, tömör megjelenésre (!), melyet változatos felületeken, például honlapunkon, borítékon, bélyegzőn és plakáton egyaránt megjeleníthetünk úgy, hogy könnyen felismerhető, azonosítható és emlékezetes legyen. A logó önmagában üres, tartalmatlan és értelmetlen.  Ha ránéznek, nem mond semmit, nem utal semmire. A logó a cég működése során kap értéket, jelentést. Ha jó a termék ami mögötte van, akkor lesz az embereknek pozitív véleménye róla, fordítva nem működik, hiába van egy szuper logó, ha nincs mögötte semmi. Ez a két legfontosabb szakmai irányelv, amelyet a logó készítésénél figyelembe kell venni. A képviselők asztalára kerülő kilenc változat körülbelül 80 százalékos kidolgozottságú, A szakbizottsági tárgyalást követően a döntéshozók elé csak az a logó kerül, amelyet a többség támogatott. Az sem elképzelhetetlen, hogy egy teljesen átdolgozott formát fogad majd el a képviselő-testület. A teljes előterjesztés itt olvasható, ezen a linken pedig szavazhat az önnek tetsző logóra.