„Legyen konkrétabb a Démász tájékoztatása!
Közélet

„Legyen konkrétabb a Démász tájékoztatása!"

- Én magam többször leszögeztem, általában nem azzal kapcsolatban fogalmazódnak meg a panaszok, hogy miért nem tudnak gyorsabban dolgozni. Inkább azzal kapcsolatban, hogy tájékoztatás legyen korrekt és konkrétabb- összegezte Kuris István László képviselő a vihar utáni áramszünetekkel kapcsolatos szolgáltatói közlemények tapasztalatait. A városatya szerint volt olyan hely, ahol hétfőn 16 órakor lett ismét áram.

 
 
 
Csütörtökre virradóra és kora reggel is hatalmas vihar pusztított Kiskunhalason és környékén. Letört ágakat, kidőlt fákat, áram- és vízszolgáltatási szüneteket okozott a szélsőséges időjárás. A legtöbb bajt az okozta, hogy jónéhány halasi fogyasztónál 60-70 óráig nem volt áram. 
- Mivel nagyon sok, bel- és külterületen élő fogyasztó kérése jutott el hozzánk, ezért felvettem a kapcsolatot az áramszolgáltatóval. Természetesen első körben hibabejelentésekben segítettünk. Fontos tudni, hogy a külterületen élők nagy többsége nem csak áram nélkül, hanem az úgynevezett házi vízművek áramellátása hiányában víz nélkül is maradt több napra. Az áramszolgáltatótól kapott tájékoztatás szerint összesen 12 ezer hibabejelentést fogadtak- fogalmazott megkeresésünkre Kuris István László. 

Képviselő szerint az EDF Démász első közleményei után, amely a szolgáltatások helyreállítására vonatkoztak, újabb panaszokat kapott. - Kérdéseket intéztem a szolgáltató felé. A közleményében először azt tudatta, hogy szombat estig a legnehezebben megközelíthető részeken is helyreáll a szolgáltatás. Ez a közlemény egészen hétfőn délelőtti órákig volt látható. Majd újabb jelent meg, miszerint vasárnap estig minden fogyasztót visszakapcsoltak. Ezzel szemben tudható, hogy egyes helyeken hétfőn délután sem volt még áramellátás, de hozzá kell tenni, hogy az általam ismert esetekben hétfőn délután 16 órakor már ismét volt szolgáltatás. Csak remélni merem, hogy ez egységesen helyreállt ekkora már mindenkinél- tette hozzá Kuris István László.

A városatya azt tapasztalta, hogy a nyilatkozatok, közlemények nem feleltek meg a teljes valóságnak. - Én magam többször leszögeztem, általában nem azzal kapcsolatban fogalmazódnak meg a panaszok, hogy miért nem tudnak gyorsabban dolgozni. Inkább azzal kapcsolatban, hogy tájékoztatásuk legyen korrekt és konkrétabb. Tájékoztatom a halasiakat, hogy panaszokat a konkrét eset leírásával, fogyasztásihely-azonosító megadásával nyújthatnak be az alábbi címre küldött levélben: EDF DÉMÁSZ Hálózati Elosztó Kft. 6724 Szeged, Kossuth L. sgt. 64-66. - mondta a képviselő.

Halasmédia Online